hannarosen

Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

jobb jobb jobbigt. + ostbågar

Av Hanna Rosén - 12 mars 2010 07:56

Haha, ja att jobb kunde vara både jobbigt, påfrestande och kul på samma gång visste jag inte. Men detta är det verkligen allt det. :) Ni sitter jag på sängen och ska snart göra i ordning mig för jobbet. Igår då jag och en kille på jobbet sorterade filmer så stod vi och diskuterade chips och ostbågar.. snacka om att jag blev sugen..


Fick ett samtal av Alexandra när jag kom hem.. sen efter några minuter då vi lagt på kom jag på "VI KAN ÄTA OSTBÅGAR" så jag messade henne igen och hon ringde upp.. :P då tvärvände hon bilen och kom till mig, då tog vi en promenad till Hemköp och köpte..... whait for it....OSTBÅGAR!


Jag knaprade i mig halva påsen typ. Haha fick ont i magen efter ett tag och väntade ca 1 minut och fortsatte knapra i mig dom. :P


Helgplaner:


Fredag: Tjejkväll hos Aläks, sen kanske träffa jesper för ett snack.

Lördag: Melidifestivalen hos Aläks. Leka med mig på dagen?

Söndag: Leka med jonas på eftermiddagen/kvällen. förmiddagen, någon?

(nte bestämt, men det märks)


Ne nu ska jag fortsätta göra mig i ordning. Tudels!


 
 
Ingen bild

Christina

12 mars 2010 08:09

haha ni är ju för mysiga du och Alexandra, men jag håller med dig det är gott med ostbågar kram

 
Sandra

Sandra

12 mars 2010 12:48

Håller ni på att "starta" upp Hemmakväll inför det riktiga öppningsdatumet eller så?

http://rockgrodan.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Rosén - 17 september 2010 08:32

Heii bloggen! Ville bara säga (lite sent) att jag har bytt blogg. Varför? Jo jag har skaffat en ny telefon, och kan därför inte blogga här, bloggar genom mobilen nästan varje dag. Kom dit istället vettja! Har inte fixat i ordning någon snygg layout d...

Av Hanna Rosén - 28 augusti 2010 00:21

    GRATTIS TINA PÅ DIN DAG!   

Av Hanna Rosén - 16 augusti 2010 17:18


  Är i gbg med jonarp, tog ett kort när han bokade hotel. haha! redan shoppat upp massa pengar, får se hur det går på semestern. :P    ...

Av Hanna Rosén - 14 augusti 2010 14:37


känner mig galen idag! fråga mig inte varför, för det vet jag inte. hatar getingar!! åt på BK med Holm, och hans vänner. blev anfallen av 1 mijl getingar! de kan dra åt helvete där de hör hemma!         ...

Av Hanna Rosén - 28 juli 2010 03:39

Singstar och harrys:      Trevlig kväll!! :)       Jonarp och jag med ansiktsmask, han fick en sån man drar av, skit kul! (jag ska alltid vara så allvarlig)         Jag, Alexandra, a-lillayster, a-mamma och a-styvpappa t...

Presentation


Hanna Rosén

Nedräkningar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Facebook
 Nybloggat.se
 Bilddagboken
 Fått länken av mig.
 Fått länken av en vän.
 Google
 Bubbleroom
 Bloggtoppen
 Annat.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag följer...

Bubbleroom

.


Ovido - Quiz & Flashcards