hannarosen

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Paljettleggins från H&M storlek L

Bloppis-annons
Av Hanna Rosén - 8 mars 2010 07:57

  

Ett par supersnygga paljettleggins från H&M i storlek L

Har aldrig använt dom, provade dom endast då jag fick hem dom på posten. Så dom är splitternya.


Nypris: 199kr

Storlek: L

Mitt pris: 179Kr

 

Frakt: 45kr

(skickas i en vadderad påse från posten)

 

Jag tar inte tillbaka varan du köpt av mig och jag står inte för postens slarv.

Du betalar frakten och 179 kr till mitt konto inom 3 arbetsdagar.

 

Kläder & Skor, Säljes - Värnamo (Jönköpings län)
Pris:    179:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Hanna Rosén - 17 september 2010 08:32

Heii bloggen! Ville bara säga (lite sent) att jag har bytt blogg. Varför? Jo jag har skaffat en ny telefon, och kan därför inte blogga här, bloggar genom mobilen nästan varje dag. Kom dit istället vettja! Har inte fixat i ordning någon snygg layout d...

Av Hanna Rosén - 28 augusti 2010 00:21

    GRATTIS TINA PÅ DIN DAG!   

Av Hanna Rosén - 16 augusti 2010 17:18


  Är i gbg med jonarp, tog ett kort när han bokade hotel. haha! redan shoppat upp massa pengar, får se hur det går på semestern. :P    ...

Av Hanna Rosén - 14 augusti 2010 14:37


känner mig galen idag! fråga mig inte varför, för det vet jag inte. hatar getingar!! åt på BK med Holm, och hans vänner. blev anfallen av 1 mijl getingar! de kan dra åt helvete där de hör hemma!         ...

Av Hanna Rosén - 28 juli 2010 03:39

Singstar och harrys:      Trevlig kväll!! :)       Jonarp och jag med ansiktsmask, han fick en sån man drar av, skit kul! (jag ska alltid vara så allvarlig)         Jag, Alexandra, a-lillayster, a-mamma och a-styvpappa t...

Presentation


Hanna Rosén

Nedräkningar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Facebook
 Nybloggat.se
 Bilddagboken
 Fått länken av mig.
 Fått länken av en vän.
 Google
 Bubbleroom
 Bloggtoppen
 Annat.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag följer...

Bubbleroom

.


Ovido - Quiz & Flashcards